SV: Forum info
Re: SV: Forum info
OK, såg det nu men vad jag kan se kräver det inloggning för att se nya inlägg. Jag vet att många som läser i forumet sitter med företagsdatorer och kanske inte alltid kan/vill logga in. Går det att konfigurera forumet så att också gäster har möjligheten att snabbt se om det kommit in nya inlägg
Kan det fungera med Aktiva trådar ? ser att länk för det fins utmed senaste inläggen kanske ha så det visar de senaste trådarna på samma sett som på Maskinisten ?
Jodå, jag förstår varför det behövs.
Jag har lagt till en modifiering som gör att man kan söka bakåt i tiden. Se dropdown-menyn på startsidan.
Jag har lagt till en modifiering som gör att man kan söka bakåt i tiden. Se dropdown-menyn på startsidan.
Blev det användbart Frazze?
Nja, jag kanske gör något fel men det enda jag får upp när jag väljer Aktiva trådar är det inlägg du skrev den 25/8 trots att det finns inlägg skrivna senare
Nja, det jag syftade på var detta:
Det Alexander menade var aktiva trådar, den funktionen har dock mer med hur ofta en tråd visas och hur många inlägg den har. Den har nog inte den funktionalitet som du eftersöker.
Det Alexander menade var aktiva trådar, den funktionen har dock mer med hur ofta en tråd visas och hur många inlägg den har. Den har nog inte den funktionalitet som du eftersöker.
För att få upp den menyn krävs inloggning eller..
Nej, den syns även för gäster. 

Vad tusan! När jag installerade det och testade så syntes den för gäster ... inte nu längre!
Ska kolla direkt!

Ska kolla direkt!
Det är helt OK. Du kan väl lägga upp en tråd "TIps från admin" som med lite bilder beskriver det
Ska fixa det imorron! Bra idé!
Återgå till "Info från forumadmin"