Bättre struktur?

Har du förbättringsförslag eller skulle du vilja ha nya funktioner? Skriv här!
Holger
Administratör
Administratör

Bättre struktur?

Inläggav Holger » tor 25 aug 2011, 08:54

Hejsan,

jag skulle vilja strukturera forumet lite mer. Just ligger det en massa fartygs-trådar i off-topic.
Vore det inte bättre att ha dessa under hamnkategorierna, kanske separata fartygs forum i varje kategori.
Och sedan en allmän fartygs-/hamn-kategori för allt som inte berör Norrbottens hamnar.

Någon som har en idé/förslag?

/Holger

jox
Medlem
Medlem

Re: Bättre struktur?

Inläggav jox » fre 26 aug 2011, 18:02

Holger skrev:Hejsan,

jag skulle vilja strukturera forumet lite mer. Just ligger det en massa fartygs-trådar i off-topic.
Vore det inte bättre att ha dessa under hamnkategorierna, kanske separata fartygs forum i varje kategori.
Och sedan en allmän fartygs-/hamn-kategori för allt som inte berör Norrbottens hamnar.

Någon som har en idé/förslag?

/Holger

Jag funderade lite. Kan en struktur enl bifogade bild vara nåt att fundera på? Jag inser ju att det blir en del stök med att klassa om och flytta alla gamla inlägg på det här viset...

struktur2.jpg

Holger
Administratör
Administratör

Inläggav Holger » mån 29 aug 2011, 15:57

Jag tror inte att vi behöver flytta så väldigt mycket.
Vad tycker ni andra om förslaget? :)

bm1113
Global moderator
Global moderator
Kontakt:

Inläggav bm1113 » mån 29 aug 2011, 19:24

Hej ja nog tror jag att detta skulle fungera med och håller med Holger om att det kanske vore fint med en kategori för övriga hamnar med vet ju att vi är flera här som bland annat besökt Kemi hamn mfl och själv har jag även några bilder från Narvik och Bodö tagen för några veckor sedan om nu sånt kan intressera med

blir intressant att höra vad fler tycker :)

Återgå till "Förslag/frågor/buggar"